sâmbătă, 9 decembrie 2023

Promo - IPKKND - Ek Jashn


Am urmărit episoadele din Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon? - Ek Jashn și mi-aș fi dorit să nu-mi pierdut timpul, mai ales că am și tradus titrările!!

În fiecare episod există abia 2-3 minute de conținut nou, restul sunt flashback-uri și filmări vechi. Cineva trebuia să le spună celor de la Hotstar că fanilor IPKKND nu trebuie să li se amintească de episoadele vechi. Cineva ar fi trebuit să le spună cum fanii lor își amintesc Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon? Pentru că sigur l-au văzut de multe ori.

Dacă re-vizionarea filmărilor vechi în numele noilor episoade nu a fost suficient de rea, Arnav este de nerecunoscut. Este ocupat să coloreze și să decoreze o felicitare cu fluturi de ziua casatoriei și să scrie mesaje sclipicioase! Am concluzionat că dragostea l-a potolit pe ASR și el este dispus să facă lucruri pentru a-și menține soția fericită, dar nu îmi ia respirația cu capriciile sale.

Ca să nu mai vorbim că nu există Khushi. Nu ajungi să vezi cum este între ei. Uitați de asta, nu există nicio poveste.

Singurul lucru bun care a ieșit din acest lucru este că a inspirat mulți scriitori FF, care plecaseră, să se întoarcă și să creeze câteva fotografii minunate. Pentru asta, și numai asta, mulțumesc Hotstar!

Promoul de mai jos, este singurul lucru care imi place în totalitate pentru că îi vedem pe Kusshi și Arnav împreună și sunt așa de frumoși. 

Asa ca hai sa consideram acest promo o poveste muzicala cu Khushi si Arnav!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu